توسل به مرجعیت

این نوشته برای همیشه به بخش مغالطات تارنمای زندیق رفت:

6 پاسخ

  1. سلام آرش جان
    خيلي دوست دارم با فرد دلسوز وفرهيخته اي همچون شما ارتباط برقرار كنم.
    لطفا اگر از لحاظ امنيتي برايتان مقدور است به ايميل من يك ايميل بزنيد تا آدرس ايميل شما را بدانم.
    البته من مرشد شما نيستم!!!
    پاينده باد خردمندي.

  2. با درود و سپاس از مهر شما، با من میتوانید از طریق سایت goftegu.com تماس داشته باشید.

  3. ببخشيد آرش جان كه دفعه قبل گفتم با سلام
    بايد زبانم را از اين واژه هاي تازي پاك كنم.پس:
    با درود فراوان
    سپاسگزارم از جواب سريعتان
    راستش من از خونه وصل مي شم اونم دايلاپ كوردستان و
    زياد امنيت فعاليت ندارم واسه همين از تالار گفتگو خبر داشتم اما عضو نشدم.گرچه
    ما گر ز سر بريده مي ترسيديم
    در مجلس عاشقان نمي رقصيديم.
    اما راستش اهل عمليات انتحاري نيستم و تازه زندگي را خيلي بيشتر از قبل دوست ميدارم و ارزشمند مي دانم.
    راستش مي خوام يه سري كمك فكري در مورد نحوه مواجهه ام با اين بيديني خودم داشته باشم.مي دوني كه چي مي گم چون اينجا ايرانه و بمباران ايدئولوژيك اسلامي غوغا مي كند.

    دوستدار شما
    بژي زانايي
    يك كورد تازه عميقا بيخدا شده توسط خردورزي آرش بيخدا

  4. با درود به شما بژی نازنین
    امنیت تالار گفتگو خیلی بالاست ولی خوب بخش تماس با ما در سایت زندیق هم همین کار رو میکنه
    http://www.zandiq.com/contact

  5. با درود فراوان
    به زودي به جمع شما در تالار خواهم پيوست فعلا سرم شلوغ است.
    اميدوارم زود به زود مطالب جديدي به سايت زنديق اضافه كني مخصوصا بحث تفكر انتقادي خيلي برام جالبه.
    در ضمن حاضرم به شما در تهيه مطالب كمك كنم.
    دوستون دارم.
    زانايي در زبان كوردي به معناي دانايي است.
    پس بژي زانايي.

    با سپاس
    يك كورد تازه عميقا بيخدا شده با روشنگري شجاعانه آرش بيخدا

  6. […] 4- توسل به مرجعیت (نقل به جای عقل  و استدلال) […]

پاسخی بگذارید

